Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
My MIDI files
15 août 2008

Dvorak - Rusalka - Mesicku na nebi

Dvorak___Song_to_the_Moon___Rusalka

Dvorak___Song_to_the_Moon___Rusalka__piano_only_

Listen to Anna Netrekbo

Měsíčku na nebi hlubokém,
světlo tvé daleko vidí,
po světě bloudíš širokém,
díváš se v příbytky lidí,
po světě bloudíš širokém,
díváš se v příbytky lidí.

Měsíčku, postůj chvíli,
řekni mi, kde je můj milý,
Měsíčku, postůj chvíli,
řekni mi, kde je můj milý?

Řekni mu, stříbrný měsíčku,
mé že jej objímá rámě,
aby si alespoň chviličku
vzpomenul ve snění na mě,
aby si alespoň chviličku
vzpomenul ve snění na mě.

Zasvět mu do daleka,zasvět mu,
řekni mu, řekni, kdo tu naň čeká,
Zasvět mu do daleka, zasvět mu,
řekni mu, řekni, kdo tu naň čeká!

O mně-li duše lidská sní,
at se tou vzpomínkou vzbudí!
Měsíčku, nezhasni,
měsíčku, nezhasni!

English:

Silver moon upon the deep dark sky,
Through the vast night pierce your rays.
This sleeping world you wonder by,
Smiling on men's homes and ways.
Oh moon ere past you glide, tell me,
Tell me, oh where does my loved one bide?
Tell him, oh tell him, my silver moon,
Mine are the arms that shall hold him,
That between waking and sleeping
Think of the love that enfolds him.
May between waking and sleeping
Think of the love that enfolds him.
Light his path far away, light his path,
Tell him, oh tell him who does for him stay!
Human soul, should it dream of me,
Let my memory wakened be.
Moon, oh moon, oh do not wane, do not wane,
Moon, oh moon, do not wane...

Publicité
Commentaires
A
Un grand bravo pour la conception de votre blog. J'attend avec impatience la suite. Bonne journée
Répondre
My MIDI files
Publicité
Publicité